۷ بازديد

 

همه سيستم هاي مديريت يادگيري (LMS) قابليت هاي يكساني ندارند در صورتيكه ممكن است ايتدا اينگونه بنظر نرسد. براي درك واقعي اينكه چگونه يك راه حل مي تواند براي كسب و كار شما كارساز باشد ، بايد دقيق نگاه كنيد. شما بايد يك نسخه دمو LMS تهيه كنيد.

نسخه ي دمو LMS بايد به تيم شما اين فرصت را بدهد:

پيش نمايش ويژگي ها: در حالي كه ليستي از ويژگي هاي LMS را در اكثر وب سايت هاي فروشنده پيدا خواهيد كرد ، نسخه ي نمايشي بايد به شما امكان دهد نحوه عملكرد آنها را در دو سطح پايه و پيشرفته مشاهده كنيد.

 

احساس خوبي نسبت به سيستم داشته باشيد: چگونگي ساختار و چيدمان اين ويژگي ها تأثير بسزايي در تجربه كاربر خواهد داشت. يك نسخه ي نمايشي خوب بايد به تيم شما درك كند كه اين پلتفرم چقدر آسان است.

 

سوال كنيد: بهترين نسخه هاي نمايشي به شما امكان مي دهد با يك متخصص به طور عميق صحبت كنيد. شما بايد از اين فرصت براي جستجوي اطلاعات استاندارد در وب سايت ارائه دهنده استفاده كنيد. سواالاتي بپرسيد تا به شما كمك كند تصميم بگيريد كه آيا LMS شرايط خاص شما را برآورده مي كند يا خير.

معيارهاي ارزيابي خود را مشخص كنيد

قبل از برنامه ريزي دموي نمايشي ، بايد بدانيد كه براي انجام LMS چه چيزي نياز داريد. با اولويت بندي الزامات خاص خود ، مي توانيد عملكرد LMS را پس از نمايش نمره گذاري و ارزيابي كنيد.

به زمان بندي فكر كنيد

زمان انجام دمو خيلي مهم است . وقت خود را تلف نكنيد براي بهره مندي از زمان ابتدا تحقيق كنيد سپس در صورت تاييد زمان دمو را تعيين نماييد

يك ليست كوتاه بزنيد

پس از تحقيق در مورد ۵ تا ۱۰ سيستم عامل LMS ، يك نسخه ي نمايشي با ۳ تا ۴ سيستم برتر درخواست كنيد كه به بهترين وجهي با نيازهاي شما مطابقت دارد. اين امر به اندازه كافي براي كاوش كامل در بازار و در عين حال كنترل روند ادامه دارد.

بدانيد كه هر نسخه آزمايشي شامل چه مواردي است

طول دموها بسيار متفاوت است ، از يك فيلم كلي سه دقيقه اي تا يك جلسه يك ساعته با يك متخصص. قبل از انجام تعهد ، اطمينان حاصل كنيد كه با نسخه آزمايشي فروشنده و آنچه در جلسه ارائه مي شود ، راحت هستيد.

براي مشاهده كامل مطلب دموي lms را مشاهده كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.