۱۱ بازديد

 

اكنون شما تصميم گرفته ايد كه در يك سيستم جديد مديريت يادگيري سرمايه گذاري كنيد. يا براي اولين بار LMS را اجرا كنيد يا LMS فعلي شما بسيار نامناسب است ، پشتيباني مشتري كمتري دارد و نيازهاي يادگيري شما را برآورده نمي كند. در نهايت شما به دنبال انتخاب LMS مناسب و سكويي هستيد كه بتواند ضمن آموزش، اطمينان از پشتيباني مورد نياز براي دستيابي به اهداف يادگيري خود ، مقياس تلاش هاي آموزشي خود را نيز بسنجيد.

انتخاب LMS مناسب براي موفقيت استراتژي آموزش آنلاين شما بسيار مهم است. و آسان است كه هنگام جستجو براي يك سيستم جديد ، تحت تأثير صدها گزينه موجود قرار گيريد. با اين حال ، با اين ۵ مرحله براي انتخاب LMS ، تكنيك هاي ساده اي را پيدا خواهيد كرد كه به شما كمك مي كند بهترين LMS را براي نيازهاي تجاري خود دريافت كنيد.

 

مرحله ۱: مخاطبان خود را شناسايي كنيد

اولين چيزها ، چه تازه مي خواهيد LMS انتخاب كنيد و چه در حال جستجو براي يك سيستم عامل جديد LMS براي جايگزين كردن برنامه موجود خود باشيد ، دقيقاً آنچه را كه از LMS خود نياز داريد و محتواي يادگيري شما به سمت چه كساني است ، مشخص كنيد.

اين بسته به فراگيران و نوع آموزشي كه بايد ارائه دهيد متفاوت خواهد بود.

اگر كارمندان خود را آموزش مي دهيد ، براي رسميت بخشيدن به فرايندهاي يادگيري ، مانند پردازش كاركنان ، و بهبود ماندگاري كارمندان ، به LMS نياز داريد. اگر آموزش انطباق محور شما باشد ، به يك LMS نياز داريد كه دستيابي ، حفظ و پيگيري انطباق را آسان مي كند. آموزش مشتري كه از طريق LMS انجام مي شود ، ميزان ماندگاري را افزايش مي دهد و به لطف مشترياني كه با درك كامل تري از محصول يا خدمات شما ، دوره هاي آموزشي خود را پشت سر مي گذارند ، فرصت هايي را براي رشد ايجاد مي كنند.

هنگامي كه مخاطبان يا مخاطبان آموزش خود را شناسايي و آنچه را از LMS جديد خود نياز داريد تجزيه و تحليل كرديد ، اين عناصر، نياز شما را در سيستم عامل جديد شما روشن مي كند.

مرحله ۲: روي ويژگي هاي مهم تمركز كنيد

هنگامي كه مخاطبان خود را شناسايي كرديد ، قدم بعدي مشخص كردن ويژگي هاي LMS مورد نياز شما در مقابل ويژگي هاي LMS مورد نظر شماست.

براي مطالعه كامل مطلب ۵ مرحله كليدي انتخاب LMS را مشاهده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.